piektdiena, 2013. gada 27. septembris

Man nav laika!


Cilvēks vairāk uzticas pats savām kļūdām. Citu kļūdas šķiet kā „viņš ir neveiksminieks”, kaut gudrāk būtu no tām mācīties. Taupot visvērtīgāko lietu pasaulē – savu laiku. Bet cita kļūdas ceļā jau iegūto pieredzi, kā padomu mums doto, bieži nodēvējam „viņam skauž”, kaut gudrāk būtu tajā ieklausīties. Tāpat taupot visvērīgāko lietu pasaulē – savu laiku. Izlaižot vairākas premisas veidojas secinājums – cilvēks patiesībā ir ļoti bagāts, jo pats savu laiku šķiež pa labi un pa kreisi, bez atmaņas lej kādas. Tad nav brīnums nekāds tik bieži vārdos teiktais – man nav laika. Kur tad tas būs, ja ir jau izšķērdēts. 
 
ak, jā aizmirsu pieteikt - tas padoms var būt arī nolieguma formā. Nu nejūdz ratus priekšā zirgam, tie zirgu nevilks nekad. 
 
(…)tur jau tā sāls, ka liekas - ar mani nekad nekas tāds nenotiks. Es visu izdarīšu uz ūsiņu. Nav jau ne vainas šai domai. Ja zirgu jūdz ratiem priekšā. Bet ja otrādi - dari ko un kā "es labāk izdarīšu", tad veltīgi ir gaidīt, ka nu gan būs tieši tā reize - rati vilks zirgu. Un ja nu tas nesanāk, tad gadās arī tā - "kāpēc tu man nepateici". Bet cik var dot tos padomus, ja vienu pēc otra gar ausīm laiž. Taču žēl galu galā arī savu laiku zemē sviest. Vai kā parunā saka - neber pērles priekšā cūkām. Kad pienāks īstais laiks, gan jau viss būs kārtībā.
 
(…) Sākumā ar tiem padomiem arī pa labi un pa kreisi, bet pēcāk ar laiku nāk apjausma. Par padoma pieturēšanu pie sevis. Vai ja stipri raujas laukā, tad citā formā. Un tad katrs pats pēc sava laika bagātības vai nu ieklausās vai kārtējo reizi bliež ātrā skrējienā tik uz priekšu. Pat neskatoties vai priekšā durvis ir vaļā vai ir aizvērtas ciet (caurvējš arī nav laba lieta)
 
(…) un tāpēc ir arī gudri pārāk pierē neņemt cita cilvēka kļūdas (ja tā to var vispār nosaukt. 
 
Katram sava LAIKA NEESAMĪBA IR JĀIZDZĪVO. Reizēm līdz pat mielēm, līdz sāpīgam klupienam ne tikai pret aizvērtām durvīm. Lai tad īstajā brīdī atjēgtos – MAN IR LAIKS DOTS VISA MŪŽA GARUMĀ. It visam ko vēlos es, lai kas arī tas būtu vai nebūtu.   
18.janvāris 2012
 

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru