ceturtdiena, 2013. gada 26. septembris

... ābolu sev plaukstā turot


Joprojām esmu vakardienas pasākuma iespaidos. Spāņu meitene dziedāja tā, ka likās logiem rūtis izbirs, bez mikrofona. Topošie mūziķi un gleznotāji. Rēzeknē ir mākslas skola. Man patika brīvais stils pasākumā. Sēdēšana uz spilveniem vai taburetēm, kur jau katrs vēlējās. Daudz sveču un āboli. Man patika tik dažādā mūzika. Ģitāras, klavieres, flauta, tautas mūzikas instrumenti. Man patika tik dažādās valodas. Latviešu, angļu, krievu, spāņu. Tā ir cita pasaule un cita paaudze. ĻOTI GAIŠA JANATNE! 
Sms Gitai pēc pasākuma „Ābols pa brīvu”
Sk. galeriju šeit:
 
Ir grūti atcerēties kādu citu TIK GAIŠU UN PATIESU pasākumu, kurā viss notiek kā upei plūstot, līgani un mierīgi. Es ļāvos tam visam ienirstot pat zem akmeņiem. Apjaušot nākotni, kurā kāds no mums dzīvos tieši tikpat brīvi, plūstoši un mierīgi. To patieso dzīves mieru kā ābolu sev plaukstā turot.  
2012.gada oktobris
 

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru