ceturtdiena, 2012. gada 4. oktobris

Kad rudenī līst


Kad rudenī līst vai jau sāk balti sniegi snigt aiz loga rūtīm, kas Tevi no pasaules plašās šķir. Tad iekur pavardā savā uguni. Ar malkas šķilām trijām. Un kad jau uguns degs liesmu mēlēm karstām, tad uzbur to vietu, kur esi kopā ar viņu. Mīļoto savu vienīgo. Nav citiem jāredz jūsu skūpsti un maigie glāsti viegli pirkstiem trīsot.

Kad zvaigznes debesu kupolā aizdegtas tiek, mēs satiekamies uz Piena ceļa. Un skūpstus viens otram dāvājam. Tāpat kā reiz senāk, kad vēl netikām šķirti viens otram. Tā vajadzēja, tik nejautā man kāpēc. Nezinu to arī es, vien atceros kā abiem mums asaras lējās karstas pār vaigiem. Tad abus mūs ilgas savās skaujās paņēma. Tā vajadzēja, tik nejautā man kāpēc, nezinu to arī es kā Tu pats. Kā nezinu cik vēl sveču izdegs pasaules plašajā telpā Tev bez manis un man bez Tavām siltām plaukstām. Cik vēl jūras viļņi sudrabā degs. Cik vēl zvaigžņu sega pār pasauli klāsies silta vai vēsa rudens naktīs. Un cik vēl Saule tuksnesī savās pēdās ūdeni žāvēs. Tāpat kā tās asaras uz maniem un Taviem vaigiem karsti lāsojošās.

Tas bija tik sen atpakaļ, citās dzīvēs …               


Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru