pirmdiena, 2021. gada 17. maijs

Mans vārds ir Mūžība

 



Mans vārds ir MŪŽĪBA. Visas cilvēku ilgas un sapņus sabēršu sev svārku malās. Un tad pasaulē ejot izbēršu sekundēs un acumirkļos tik ātri gaistošos. Cilvēki tad teiks - tik saldi sāp. Cilvēki tad teiks - mirkli jel, apstājies. Cilvēki tad ar plaukstu sev no pieres sviedrus notrauks. Cilvēki tad asaras rūgtas lies. Cilvēki tad ilgosies zilo debesu glāstus.


Mans vārds ir MŪŽĪBA. Es esmu no Laika sākuma un būšu līdz pat Laika beigām. Es būšu pat pēc beigām. Jo to īsto beigu nav. Ir vien sudraba lāšu pieskāriens Tavai pierei. Un Tu tajā tik īsi īsajā mirklī vari ieraudzīt it visu uz pasaules plašās. Kā pasaule tika radīta. Kā pasaule dodas tālāk un arvien tālāk jau sen tai nolemtajā ceļā. Cauri miglas vāliem, pa zvaigžņu putekļiem noklāto GAISMAS ceļu.
 


 


1 komentārs:

  1. Es esmu 40 gadus veca sieviete. Es 2016. gadā pārbaudīju dzimumorgānu herpes (HSV1-2) pozitīvu rezultātu. Man bija slikti uzliesmojumi. Ārkārtīgi sāpīgi. Esmu izmēģinājis dažāda veida narkotikas, un ārstiem bija jāārstējas, lai zinātu, ka tā ir bijusi. Pirms sešiem mēnešiem es izmisīgi tiešsaistē meklēju noderīgus līdzekļus dzimumorgānu herpes (HSV1-2) ārstēšanai, un es sastapos ar dažiem noderīgiem līdzekļiem par to, kā DR. WEALTHY ir palīdzējuši tik daudziem cilvēkiem izārstēt dzimumorgānu herpes (HSV1-2) ar palīdzība ar ārstniecības augiem, jo ​​arī es uzskatu, ka kaut kur pasaulē ir kāds, kurš var pilnībā izārstēt herpes. Pēdējo 2 mēnešu laikā es tomēr sekoju viņa herpes protokolam, un tas pilnībā apturēja visus uzliesmojumus! Par lielu pārsteigumu mani pilnībā izārstēja, ievērojot viņa augu izcelsmes zāļu protokolu. Neuztraucieties no ārstiem. Ir iespējams izārstēt HSV ar ārstniecības augu un sakņu palīdzību, ko piedāvā zāļu ražotājs Dr. DR.WEALTHY viņš ir tik laipns un patiess ar savu augu ārstēšanu, lūdzu, sazinieties ar viņu, lai iegūtu vairāk informācijas, izmantojot wealthylovespell@gmail.com vai WhatsApp DR pa tālruni +2348105150446 vai apmeklējiet emuāru https://wealthylovespell.blogspot.com
    Jums paveiksies tāpat kā man šodien, ja jums būs drosme ar viņu sazināties un klausīties viņa norādījumus.

    AtbildētDzēst