svētdiena, 2017. gada 5. novembris

Par Tevi

Ik sekundi, ik mirkli. Mēs izvēlamies savas dzīves puses. Balto un skaidro. Pelēko un duļķaino. Ziedi mums ceļu rāda. Lūdzot tik vienu vienīgo par pieredzi sev gūt. Taču cilvēks var brīvi izvēlēties arī klupt un krist. Arī citus sev līdzi raut, dubļos pelēkos. Zieds  aizlūgs klusām, klusām. Un cits kāds cilvēks ziedam par sargu būs. Vējā asā un sniega puteņos. Ik sekundi, ik mirkli. Auksti? Nē, nav. Sniegs silda saknes gan man, gan ziedam, kurš ziedēs citu gadu. Zinu savas dzīves pusi, šajā laikā. Zinu savas dzīves pusi citos laikos sen agrāk. Kad naidā versmoja mana sirds. Kāds cits par mani lūdza. Ik mirkli un ik sekundi, kamēr dzīvoju savā dzīves pusē. Smēju es par klusajām lūgsnām. Tagad vairs ne. Man pie kājām lēnām sāk snigt. Balts, skaidrs sniegs. Skaisti? Nē, tas nav tas vārds.

 Ik sekundi, ik mirkli, ik nākošo soli klusām, klusām lūgsna man no lūpām raisās. Balta, skaidra …
                                                            Par Tevi.
23. oktobris   2016
 
      

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru