ceturtdiena, 2015. gada 28. maijs

Bija … ir … būs …

Arī šodien lietus manu pagalmu pārstaigāja. Nē, ne visu dienu kā vakar tam tikās. Šodien pārskrēja ātriem soļiem un pazuda aiz mežu galotnēm. Saulei pienenes atvēlot. Un pēc brīža atkal atskrienot kā būtu ko aizmirsis pagalmā manā. Ak, jā tulpēm esot gana ziedus raisīt, tām esot jau visa uzmanība bijusi dota. Un lietus lāses zemē vienu pēc otras tulpju  ziedus lieca. Man ir mazliet tās žēl, tikai mazliet, jo vairāk nevar tas būt. Pasaulē it viss aplī dzīvo, kur nav ne sākuma, ne beigas var atrast. Kaut ziedus lietus pret zemi liec. Pieskaros ar pirkstu galiem ziedu zīdam un jūtu kā zeme elpo. Tā ir manis pašas elpa krūtīs manās. Zieds un es esam viens. Zeme un es esam viens. Debesis un es esam viens. Putns un es esam viens. Lietus un es esam viens. Bija … ir … būs … un tā bezgalīgi, kamēr vien cilvēks pasaulē savus ceļus ies. 
 
 


Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru