sestdiena, 2015. gada 3. janvāris

Dāvāji SEVI


Jau iedomājies savu vēlēšanos? Kuru Laika dūdām dosi izdziedāt, tā lai aizskan uz otru zemes malu. Tā, lai kalnos vistālākos atbalsojas. Tā, lai  debesu telpās atbalsojas un atpakaļ nāk ar sniegpārslām baltām. Zem logiem Taviem sniegpulkstenītēm taču vajag segu siltu, līdz pavasarim saldi guļot.  

Jau iedomājies savu vēlēšanos? Kuru Laika dūdām dosi klusi izdziedāt, tā lai tikai zeme sadzirdēt spēj. Es jau sen kā savu stāstu esmu izstāstījusi. Par LAIKU kurš pulksteņiem apstāties liek. Tas tāds jocīgs nedzīvs priekšmets. Tik paņemt prot un grib. Bet LAIKS taču dod! Piepilda līdz malām dzīvības kausu. Jā, Laiks ir vienīgais, kurš cilvēkam pasniedz pašu dārgāko dzīves balvu.

Es jau sen kā savu stāstu esmu izstāstījusi. Tagad Tev ir jādodas Laika sveces aizdegt debesīs. Un raugi, lai tās degtu mūžīgi, zemeslodei tāls ceļš Visuma telpā ir jāveic.

Mēs? Satiksimies. Kaut kur, kaut kad. Un es klausīšos Tavus stāstus. Kā ar skaistu prieku pa sniegu basām kājām bridi. Kā ar klusu vārdu mierināji.  Kā ar savu elpu sildīji. Kā cilvēku sāpes pārvērti taureņos raibos. Un pasaulei mīlestībā dāvāji SEVI.
 

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru