otrdiena, 2016. gada 12. aprīlis

LAIKS krustojas


LAIKS krustojas dvēselē Tavā. Dzēšot visu līdz šim esošo. RADOT jaunu laiku, jaunu telpu. Apstājies. Lūdzu Tevi, apstājies un ļauj LAIKAM Tevī pārradīt bijušo par nākošo. Balta gaisma no Debesīm krīt. Apstājies, lūdzu Tevi, apstājies un ļauj tai vietu dvēselē Tavā rast, iemājot.

LAIKS krustojas sirdī Tavā. Balta gaisma no Debesīm krīt. Pastiep rokas savas tai pretim un ļauj sevi no jauna pārradīt. Tev rīt jau pa citu ceļu savā dzīvē jādodas tālāk. Un es Tevi jau gaidu uz ceļa tā.

RĪT, 18. aprīlis  2015 23:52; 251 skatījums, Ieva Trimalniece


Vai RĪT citāda diena būs? Jā, noteikti tā. Jau citas debesis mani sauks savos zilajos putekļu ceļos iet. Citiem kalniem pāri lūkošos, uz zemēm citām. Tur cilvēki citādi viens otru uzrunā un citādi acīs lūkojas. Tur nav no svara ne kārtas, ne citi šīs zemes nieki. Tur sasveicinoties tiek teikts : "es TEVI mīlu", tik vienkārši cik vien šos vārdus izrunāt mute var. Un otram tiek sniegta maizes pati saldākā dona. Tik viegli cik vien roka pret otru roku spēj sniegties.

Tie zilie debesu putekļi uz manām kurpēm jau šodien klājās. Tik viegli cik vien viļņos gaismas sliedes savus rakstus dej.

Rīt mājās būšu. Ak, cik ilgi es pēc tām skumu! Un domās savās lūdzu Laikam gadu simtus jūrā sviest kā zvirgzdus tik sīkus, jo sīkus. Es rīt mājās pārnākšu...

LAIKS KRUSTOJAS ... jaunus dzīves metus  pār cilvēku dzīvēm metot. Tev tikai ir jāsatver tie plaukstās savās.

23. marts 01:12; 250 skatījumi
 
 

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru